Keresés ebben a blogban

2010. december 10., péntek

Kenyérlángos II.


 

 
Ismét kenyeret sütöttem, és a Limara féle kenyértésztából másfélszeres adagot csináltam, hogy maradjon tészta kenyérlángosnak is.  Most volt itthon szalonna is, úgyhogy természetesen az lett főszereplő.

Hozzávalók:

fél adag kenyértészta
3 dl tejföl
15 dkg füstölt kenyérszalonna
1 nagyobb lilahagyma
2 gerezd fokhagyma
1 csomag szeletelt paprikásszalámi (80gr)

A megkelt kenyértésztát egy centi vastagra nyújtottam, és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. A szalonnát apró kockákra vágtam, és kisütöttem. A szalonnakockákat szűrőkanállal kiszedtem, és hozzákevertem a tejfölhöz a zúzott fokhagymával együtt.
A tejföllel megkentem a tésztát, a tetejére szalámi szeleteket és lilahagymát tettem. Előmelegített sütőben kb. fél órát sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: