Keresés ebben a blogban

2011. január 21., péntek

Baconos csirkemell párolt gyümölcsökkel




Nagyon szeretem a sósat az édessel, a húsokat a különböző gyümölcsökkel.
Kaptam egy kis bacont, és volt itthon aszalt szilvám, ezért eredetileg baconnel és szilvával töltött csirkemellet akartam csinálni, aztán mégis másként döntöttem. Több gyümölcsre vágytam annál, ami elférhetett a csirkemellben.

Hozzávalók:
egy nagyobb csirkemell
8 szelet bacon
só, bors
kacsazsír

egy alma
egy marék aszalt szilva
pár szem mazsola
fahéj
szegfűszeg
gyömbér
egy citrom héja
fél citrom leve

A csirkemellet nyolc kisebb szeletre vágtam, sóztam, borsoztam, egyenként a baconbe tekertem, és 3 evőkanál kacsazsírban pirosra sütöttem.
Az almát apró kockákra vágtam, az aszalt szilvával együtt. A citromlével, a fűszerekkel és pár szem mazsolával puhára pároltam.
Hajában főtt krumplit cikkekre vágtam, és abban a baconos zsírban sütöttem meg, amiben a hús is sült.

Nincsenek megjegyzések: