Keresés ebben a blogban

2011. december 6., kedd

Rablónyárs







Ez a pácolt sertés-sorozat utolsó darabja. A nyársakat egyesével tekertem be alufóliába, és így tettem a sütőbe. Bár macerás volt a forró nyársakat egyesével kibontogatni,  az ízeket így jobban magukba zárták a tekercsek.

Hozzávalók:
4 szelet pácolt sertéscomb
2 lilahagyma
1 pritaminpaprika
1-2 paradicsom
5 dkg mangalicaszalonna
3 szelet füstölt-főtt tarja
3 krumpli





A feldarabolt  hozzávalókat felváltva nyársra húztam, enyhén megsóztam és alufóliába tekertem. Előmelegített sütőben kb. 50 percet sütöttem.






2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon guszta:) Egy nyársat hozzám vághatnál, nem sértődnék meg:)

María írta...

Isteni lehetett!! Biztos nálunk is kapós lenne!! Ragadozóim erre nem mondanák, hogy ne kísérletezgessek:)!