Keresés ebben a blogban

2011. október 29., szombat

Zöldséges sült burgonya balzsamecetes csirkemellel







Egy egyszerű, gyors, ámde annál finomabb étel. Nagyon szeretem a sült krumplit, és általában a világért sem keverném semmivel, de ezekkel a zöldségekkel még finomabb volt, mint magában. Először készült így, de egész biztosan nem utoljára.

Hozzávalók két személyre:
1 kisebb csirkemell
balzsamecet
só, bors
1 evőkanál kókuszzsír (vagy két evőkanál olaj)

4-5 szem krumpli
2 sárgarépa
fél póréhagyma
1 nagyobb paprika
2-3 evőkanál szójaszósz
1 evőkanál kókuszzsír (vagy két evőkanál olaj)
olaj vagy zsír a krumpli sütéséhez.

A csirkemellet vékony szeletekre vágtam, sóztam, borsoztam és meglocsoltam egy kis balzsamecettel. Egy evőkanál kókuszzsíron pár perc alatt megsütöttem a szeleteket.
A krumplit hasábokra vágtam, bő olajban megsütöttem és félretettem.
A zöldségeket kb. 8 cm hosszú, vékony csíkokra vágtam. Wokban egy evőkanál kókuszzsírt hevítettem. Először a répát forgattam át benne, hozzáadtam a paprikát, és végül a póréhagymát is beletettem. Meglocsoltam szójaszósszal, és néhány perc alatt megsütöttem. Amikor a zöldségek megsültek, hozzátettem a sült krumplit és átforgattam a zöldségekkel.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ötletes köret. Köszi Era!
Ági